studio-republic-644339-unsplash89

برتری های سامانه پیامک

۱ – اختصاصی بصورت دائمی:

اپراتور های اصلی پیام کوتاه شماره مجازی را به صورت دائمی واگذار می کنند.از این رو  نیز شماره های مجازی را به قیمت اپراتور های اصلی و به صورت دائمی به کاربران عرضه می کند.

۲ – شماره اشتراکی فوق رند رایگان

 یک شماره ۸ رقمی فوق رند اشتراکی می باشد بر روی تمامی پنل های مشترکین فعال میگردد و همه میتوانند از این شماره پیامک های خود را ارسال نمایند.

۳ – امنیت فوق العاده با استفاده از کد بندی اطلاعات در ۳ سرور اختصاصی جداگانه:

در سامانه پیامک چاپارگاه  کلیه اطلاعات به صورت کد های رمز بندی شده در ۳ سرور جداگانه محافظت می شوند به گونه ای که ۳ سرور در کنار هم پس از تایید امنیتی کد اطلاعات را بازگشایی میکنند و برای اپراتور اصلی میفرستند.

۴ – قابلیت خرید آنلاین شارژ:

کاربران سامانه پیامک چاپارگاه میتوانند در هر زمان و به هر مقدار که میخواهند سامانه پیامک خود را به صورت آنلاین شارژ کنند و پیامک های خود را ارسال کنند!

۵ – پشتیبانی بی نظیر:

پشتیبانی بی نقص از کاربران بیشترین اهمیت را دارد.

۶ – محیط گرافیکی زیبا , ساده و بی نقص:

سامانه هوشمند چاپارگاه به گونه ای طراحی شده است که در عین حفظ زیبایی بسیار ساده و برای استفاده کاربران آسان باشد.

 از کابران نا آشنا تا کاربران حرفه ای را در نظر گرفته است.

۷ – به روز شدن سامانه:

گروه نرم افزاری چاپارگاه هموراه در پی طراحی و پیاده سازی امکانات جدید بر روی سامانه هستند! در سامانه پیامک پستگاه شما بسیار غافلگیر میشوید، زیرا امکانات جدید سامانه به علت ابتکاری بودن ممکن است در ابتدا برای شما باور نکردنی باشد! در سامانه پیامک پستگاه همیشه چند قدم جلو تر هستید زیرا ماه ها طول میکشد تا سامانه های دیگر پس از مشاهده امکانات جدید ما چنین امکانی را برای سامانه خود فراهم کنند که تا آن زمان احتمالا امکانات جدید دیگری به سامانه ما اضافه شده است! پس به شما پیشنهاد میکنیم همیشه یک قدم جلوتر باشید!

۸ – امکان اتصال رایگان سایر نرم افزارهای کاربران به سامانه ( API ارسال و دریافت پیام کوتاه ):

سامانه پیامک چاپارگاه وب سرویس و http را به صورت پیش فرض روی همه سرویس های خود قرار داده است تا کاربران بتوانند از نرم افزارها یا سایت خود نیز ارسال و دریافت پیامک داشته باشند.

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.