مشتری مداری
داوری نهایی در مورد کیفیت محصولات و خدمات با مشتری است. ایجاد وفاداری در مشتری و حفظ آن و بدست آوردن سهم بازار، در بهترین شکل ممکن از طریق توجه جدی به نیاز های مشتریان فعلی و بالقوه امکان پذیر است.
رهبری و ثبات در مقاصد
رفتار رهبران شرکت ایجاد کننده شفافیت و ثبات در مقاصد شرکت است و محیطی را فراهم می سازد که در آن سازمان و کارکنان می توانند به سر آمدی دست یابند.
مدیریت بر اساس فرآیندها و واقعیات
یک شرکت هنگامی موثر تر عمل می کند که تمامی فعالیت های مرتبط با هم در آن درک شده و به طور نظام مند مدیریت شوند و تصمیمات مرتبط با عملیات جاری سازمان و بهبود های طرح ریزی شده بر اساس اطلاعات قابل اعتمادی که در بر گیرنده برداشتهای ذینفعان است، اتخاذ شوند.
مشارکت و توسعه کارکنان
تمامی توان بالقوه کارکنان شرکت وقتی به درستی بکار گرفته خواهد شد که یک سری ارزشهای مشترک و فرهنگ اعتماد متقابل و توانمند سازی در شرکت حاکم باشد.
یادگیری، نوآور ی و بهبود مداوم
عملکرد شرکت هنگامی به بیشترین میزان خود خواهد رسید که مبتنی بر مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن آن همراه با فرهنگ یادگیری، نوآوری و بهبود مداوم باشد.
توسعه شراکت ها
یک شرکت هنگامی موثر تر کار خواهد کرد که یک رابطه ی سودمند متقابل با شرکای تجاری خود بر اساس اعتماد، مشارکت دانش و یکپارچگی داشته باشد.
مسئولیت های اجتماعی
منافع بلند مدت شرکت و کارکنان آن هنگامی تامین خواهد شد که رویکرد های اخلاقی رعایت شده و سازمان فراتر از انتظارات و مقررات جامعه عمل نماید.
افکارتان را باما در میان بگذارید