نکات مهم در نوشتتن متن تبلیغاتی

نکات مهم در نوشتن متن تبلیغاتی برای فروش

چگونه نسخه تبلیغاتی می نویسید که فروش داشته باشد؟

1) با قوی ترین محصول خود شروع کنید. …

2) مهمترین فایده را برای مشتری توضیح دهید. …

3) دقیقاً (و با جزئیات) آنچه را که مشتری بالقوه دریافت خواهد کرد توضیح دهید. …

4) از اظهارات خود با مدرک پشتیبانی کنید. …

5) به آنها بگویید اگر اقدامی نکنند چه چیزی را از دست خواهند داد.

 

بنابراین، چگونه یک تبلیغ متنی عالی بنویسید؟ در اینجا 10 نکته برای انجام صحیح آن آورده شده است.

 

1. داستان را مستقیماً از مشتری دریافت کنید

اغلب، کلمات خود مشتری که در پرسشنامه های ما ثبت شده دقیق ترین و کامل ترین توصیف را از محصولات و خدمات ارائه می دهد. وقتی تبلیغات می نویسید، کلمات آنها را با دقت بررسی کنید و اغلب عبارات و اصطلاحات را برای پیام های تبلیغاتی استفاده کنید.

 

2.وارد ذهن مخاطبان هدف شوید

قبل از شروع نوشتن، می خواهید چیزها را از منظر مخاطب هدف درک کنید. آنها چه مشکلاتی را تجربه می کنند؟ نقاط درد آنها چیست؟ این محصول یا خدمات چگونه مشکلات آنها را حل می کند؟ چه سوالاتی ممکن است در مورد محصول شما داشته باشند؟

پاسخ به این سوالات به هدایت پیام های تبلیغاتی شما کمک می کند.

 

3.توضیح دهید که چگونه از رقبا بهتر هستید

اگر تبلیغ شما در کنار تبلیغات رقبا نمایش داده شود، چگونه مقایسه می شود؟ در مورد رقبای خود تحقیق کنید تا بیشتر از آنها اطلاعات داشته باشید .این در نوشتن یک پیام متنی بهتر از رقبا تاثیر زیادی دارد.

البته مراقب باشید تبلیغات رقبا بر آنچه می‌نویسید تأثیر نگذارد. اما دانستن نحوه مقایسه آنها ممکن است مشخص کند که کدام ویژگی ها و مزایای محصول باید برجسته شود.

 

4.کلی نگر فکر کنید

هنگام نوشتن نسخه تبلیغاتی باید یک تصویر بزرگ را در نظر بگیرید. به همین دلیل است که ما معمولاً یک پکیج که شامل نسخه تبلیغاتی و همه برنامه های افزودنی مربوطه است از مشتری نگهداری میکنیم. این به شما کمک می کند از مشکل تکرار ناخواسته پیام در هنگام نمایش یک یا چند افزونه تبلیغاتی جلوگیری کنید.

 

5.یک فراخوان برای اقدام

در جایی از نسخه تبلیغاتی خود، باید به بازدیدکنندگان بگویید که چه کاری انجام دهند، مانند «اکنون بخرید»، «اکنون مشاهده کنید»، «اکنون خرید کنید»، «بیشتر بدانید» یا «درخواست قیمت کنید».

مطمئن شوید که فراخوان شما برای اقدام قوی و واضح است. از یک فعل عمل استفاده کنید و محدودیت زمانی (مشروع) را در آن لحاظ کنید، به عنوان مثال، «امروز خرید کنید! مهلت تخفیفات ویژه تا پایان امروز.”

 

6.از کلمات کلیدی استفاده کنید

البته، شما همچنین باید از کلمات کلیدی در تبلیغات خود استفاده کنید، معمولاً در عنوان اول یا دوم.کلمات کلیدی شامل کلماتی هستند که کاربران بیشتر تمایل به استفاده ار آنها دارند.ویا با دیدن ان ها روی ان کلیک میکنند.

 

7.عبارتی برای جستجوی احتمالی را منعکس کنید

با توجه به نکته قبلی، هر چه بتوانید نسخه تبلیغاتی خود را به عبارت جستجوی کاربران نزدیکتر کنید، بهتر است.

 

8.قیمت خود را بیان کنید (یا نه)

شما باید تصمیم بگیرید که آیا قیمت را در آگهی خود لحاظ کنید یا نه. اگر تحقیقات خود را انجام داده اید و می دانید که محصول یا خدمات شما در قیمت رقابتی است، می توانید آن را درج کنید. (اما اگر رقبای شما قیمت های خود را کاهش می دهند تا فروش داشته باشند، به دقت نظارت کنید.)

 

9.در صورت تمایل کپی کنید

برخلاف دبیرستان، اینجا کپی کردن اشکالی ندارد! اگر مشتریان شما برچسب‌هایی یا سایر کپی‌های بازاریابی دارند که ظاهر خوبی دارند، در هر صورت از آن در تبلیغات خود استفاده کنید.

 

10.از شخص دیگری بخواهید تصحیح کند

اگر شما فردی هستید که یک تبلیغ را طراحی کرده و نوشته اید، نباید آن را تصحیح کنید. در واقع، هر چه بتوانید قبل از پخش مستقیم یک تبلیغ، نگاه بیشتری به آن داشته باشید، بهتر است.

در گروه امین رایان، ما در فرآیندهای خود مطمئن عمل میکنیم. یکی از همکاران آگهی را می سازد. سرپرست تیم آن را بررسی خواهد کرد. سپس، آگهی را دوباره با مشتری خود برای تأیید نهایی بررسی می‌کنیم.

با این فرآیند، ما سه فرصت برای کشف خطاها داریم.

افکارتان را باما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد! تمامی موارد الزامی با * نشانه گزاری شده اند.